Zastosowanie reklamy telewizyjnej

Najnowocześniejszą formą reklamy jest obecnie reklama telewizyjna. Jej siła tkwi w połączeniu obrazu z dźwiękiem, dzięki czemu jest bardziej złożoną i wartościowszą od innych reklam. Dzięki powszechnemu dostępowi do telewizji ta forma reklamy ma bardzo duży zasięg oddziaływania. Każdego dnia oglądają telewizję miliony ludzi, ma ona także bardzo silny wpływ na społeczeństwo. Reklama telewizyjna pozwala reklamować każdy, nawet najmniejszy produkt. Dzieje się tak, ponieważ nieograniczone możliwości techniczne, perswazja językowa w połączeniu z pomysłowością, pozwala zareklamować dosłownie wszystko. Reklama telewizyjna posiada również wady. Filmy reklamowe nadawane w TV są krótkie i mało szczegółowe. Ich długość oraz zawartość jest ponadto często ograniczona jest przez prawo. Kolejnymi wadami tej reklamy są wysokie koszty oraz długi czas produkcji. Ponadto wielu widzom nie podoba się przerywanie filmów czy programów reklamami. W efekcie najczęściej telewidzowie przełączają na inny kanał lub wychodzą czy też zajmują się innymi sprawami. Aby reklama telewizyjna była skuteczna powinna przede wszystkim przyciągać wzrok jak i również zawierać łatwe do zapamiętania hasła.

Witaj ! Nazywam się Jeremi Nowacki prowadzę bloga poświęconego tematyce mediów. Na blogu znajdziesz najnowsze artykuły dotyczące reklamy i funkcjonowania mediów. Jeśli masz pytania zapraszam do komentowania albo skorzystania z formularza kontaktowego.
Both comments and pings are currently closed.