Nie sposób pominąć roli reklamy w mediach. Ze względu na specyfikę poszczególnych form przekazu informacji również forma reklamy jest inna. W przypadku prasy wykorzystywana jest płaszczyzną obrazu i treści. Zasadniczą rolą reklamy w prasie jest zwrócenie uwagi czytelnika na grafikę. Reklamodawcy starają się publikować swoje ogłoszenia w możliwie jak najlepszym miejscu na stronie. Zaletą reklamy prasowej jest fakt, że można ją czytać wielokrotnie. Szczegółowe wiadomości w niej zawarte łącznie z adresem placówki czy numerem telefonu i ceną oferty ułatwiają czytelnikom kontakt z reklamującą się firmą czy osobą. Reklamę taką łatwiej jest odnaleźć po czasie, wystarczy wyjąć konkretna stronę z gazety. Wadą promocji usług czy produktów w mediach drukowanych jest niewątpliwie mniejsze oddziaływanie na czytelnika. Najczęściej czytając gazetę omijamy bloki reklamowe. Stanowi to wyzwanie dla producentów i twórców reklam aby poprzez ten kanał komunikacji zaskoczyć, zainteresować i przyciągnąć do siebie potencjalnego klienta.
Written on Luty 6th, 2017 by
Reklama prasowa i jej specyfika

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )