Jak zrobić dobry spot reklamowy

Przeważająca większość potencjalnych odbiorców reklamy i ludzi, którzy najłatwiej dają się nią zmanipulować to ludzie nie posiadający sprecyzowanej opinii o taczającym ich świecie. To nieprawda, że jakaś reklama zwrócona jest do odbiorcy z wyrobionym gustem czy smakiem. Tak naprawdę producenci reklam muszą nam pochlebić byśmy łatwiej uwierzyli w to, że produkt jest wspaniały. W końcu jak osoba z wyrobionym gustem mogłaby się pomylić w ocenie? Tym bardziej, że tysiące osób na całym świecie ceni daną markę i darzy ją zaufaniem. Znalezienie się wśród tak dużej grupy osób o doskonałym guście to coś o czym każdy konsument skrycie marzy. Kolejnym modnym trickiem reklamowym jest stworzenie w reklamie wrażenia rzeczywistości. Pani domu szuka odpowiedniego proszku, płynu do mycia szyb, odkurzacza czy pralki. Mężczyzna poszukuje niezawodnego i pięknego samochodu, dzięki któremu wszyscy zauważą, że odnosi sukcesy. A aktorzy występujący w reklamie ubrani w sklepach, z których także my korzystamy. Możemy wierzyć, że to nasz sąsiad lub sąsiadka.

Witaj ! Nazywam się Jeremi Nowacki prowadzę bloga poświęconego tematyce mediów. Na blogu znajdziesz najnowsze artykuły dotyczące reklamy i funkcjonowania mediów. Jeśli masz pytania zapraszam do komentowania albo skorzystania z formularza kontaktowego.
Both comments and pings are currently closed.