DLA CELÓW REKLAMOWYCH

  1. Najczęściej ukazywały się tygodniki w objętoś­ci od 0,5 do 2 arkuszy. Trafiały się jednak mniejsze, jak dwustroni- cowy Telegraf krakowski formatu ok. 13,5 x 22 cm. – najmniejszy z zgotowanych tygodników galicyjskich – oraz większe. Do najwięk­szych należą m.in. dwa wydawnictwa lwowskie: Ruch Literacki (ok. 29 x 3V,8 cm. przy szesnastostronicowej objętności) i Tydzień Lite­racki, Artystyczny, Naukowy i Społeczny podobnego formatu i obję­tości . Przy dominującej tendencji do utrzymania przyjętego na po­czątku formatu i zachowania właściwej numerom objętości niektórzy wydawcy i redaktorzy zdradzali skłonność do powiększania objętości z racji napływu większej ilości materiałów lub dla celów reklamo­wych.

Witaj ! Nazywam się Jeremi Nowacki prowadzę bloga poświęconego tematyce mediów. Na blogu znajdziesz najnowsze artykuły dotyczące reklamy i funkcjonowania mediów. Jeśli masz pytania zapraszam do komentowania albo skorzystania z formularza kontaktowego.
Both comments and pings are currently closed.